dinsdag 25 december 2012

Tot nog toe....





 Hier een overzicht van alle stempeltjes die ik tot nog toe heb gemaakt. Twee staan er nog niet op maar daar blog ik later over.
Ik heb een serie kerst en lichtjes in de duisternis(zie op Zeeuws Bibje) Inmiddels ben ik met een andere serie bezig...ontwerpjes van de schetsen van oude schilderijen van mij. Voorlopig zit ik nog vol inspiratie en vooral ZIN. Ik wist niet dat het zo vreselijk leuk kon zijn om zoiets kleins te doen!!!! :)

Inmiddels zijn ook mijn kinderen aangestoken met het gutsvirus en hebben beide kids al een aantal kleine stempeltjes gegutst. Ook die zal ik hier gaan showen, wanneer ze me de toestemming gaan geven daarvoor, wel te verstaan ;) Ze zijn nml beide van mening dat ze er niks van bakken.


 Ik weet niet waar deze reis mij heen gaat voeren, en het maakt ook eigenlijk niet uit. Het is nml de reis zelf, die ik zo leuk vind. De reis die mij voert door avonturen in stempelland. Gewoon thuis hè, ik hoef nergens heen. Niet perse, maar het kan wel. Ik kan het overal doen, dat is het leuke er aan. Ik kan overal gutsen en in alles zit een stempeltje! Het kriebelt in mijn binnenste, zoveel zit daar om tot leven te komen.
 Daarom ga ik in 2013 bezig met veel creativiteit. Dat is mijn missie, dat is mijn cadeautje aan mezelf. Misschien gooi ik er zelf wat workshops of cursussen tegen aan, wie weet. In ieder geval wordt dit mijn jaar van de ontplooiing. Ik ga op een pelgrimstocht door het land van de kunstzinnige bezigheden. gewoon , omdat ik daar zin in heb!
.(¯`v´¯) ♥
`*.¸.*.♥.✿´´¯`•.¸⁀°♡ ♥ .¸¸.•´¯`•♥•´¯`•.¸¸.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten